V.İ.P. Taşımacılık

VİP Transfer Hizmetleri

İNKA TURİZM, 1995 yılından bu zamana kadar turizm ve turizm taşımacılığı konularında faaliyet gösteren bir kuruluştur. 25 yılın getirdiği tecrübe ile İstanbul’un seçkin firma ve otellerine profesyonel taşımacılık hizmeti sunmaktayız.
10204 belge no ile TÜRSAB’a bağlı firmamız ( ALÇİN TURİZM ) (A) Grubu Seyahat Acentesi olarak da hizmet vermektedir.
Kurulduğu günden itibaren hizmet kalitesinden ödün vermeden, müşteri memnuniyetini daima ön planda tutarak, konusunda uzman personeli ile günümüz teknolojisini sektöre uyarlamıştır. Bugün Türkiye’nin en seçkin firmalarına hizmet vererek, sektörde hak ettiği yeri almıştır.
Turizm taşımacılığı hizmetini kaliteden ödün vermeden en ekonomik şartlarda yerine getirmektedir.
Firmamız, taşımacılık sektöründe gerekli olan tüm yetki belgeleri (D2) ve güzergah izin belgelerine sahiptir.

İNKA TURİZM olarak...

 25 yıllık bu deneyimimizi, (0-3) yaş son model MERCEDES VITO VIP araçlarla, turizm taşımacılığı konusunda seminer/eğitim almış, psikoteknik ve auto-drom (temel sürüş teknikleri) belgelerine sahip araç sürücülerimizle, kusurlu trafik kazası kayıtları olmayan, tek tip özel kıyafetli, kravatlı ve günlük traşlı olarak hizmet vermekteyiz. Tüm teknolojik imkanlardan yararlanarak bunları tüm misafirlerimize aktarmaktayız.
Tüm çalışma arkadaşlarımız İngilizce bilmektedir.
Müşteri memnuniyetini her zaman ön planda tutmaktayız. Hedefimiz ‘DAİMA HİZMETİN EN İYİSİ’dir. Misafirlerimizi gülümsetmeyi işimizin en büyük parçası görürüz.

Hizmet verdiğimiz firmaların veya otellerin mesai saati dışında da bize ulaşabilmesi için GSM telefonlarımızı 24 saat açık tutmaktayız.
Havalimanlarında misafirlerimizin 24 saat sorunsuz bir şekilde karşılanıp araçla buluşması için ücretsiz karşılama hizmetimiz mevcuttur.
Firmamız TSE Standartlarına uygun hizmet vermekte olup, ISO 9001 – 2000 Kalite Güvencesi ve Yönetimi Standartlarına göre çalışmaktadır.
Araçlarımızın tümünde Küresel Konumlandırma Sistemi (GPS) bulunmaktadır. Firma yetkilileri internet üzerinden aracın nerede olduğunu ve güzergahı – km kontrolünü görebilir. Ayrıca bu sistemle transfer araçlarının seyir esnasındaki hızı, otele giriş – çıkış saati, duraklama süresi, ani hareket ve manevra takibi, aracın konumu, trafik yoğunluğu opsiyonel olarak elektronik ortamda tarafımızdan takip edilir.
Firmamızın bütün hizmet araçlarında trafik, kasko, ihtiyari mali mesuliyet sigortası ve Ferdi Kaza Sigortası mevcuttur.
İstanbul’da trafiğin yoğunluğundan dolayı, misafirlerimizin trafikte en az zaman geçirmesini sağlamak amacıyla firma olarak alternatif güzergah çalışması yapmaktayız.

Farkımız

• Müşteri tatminini ön planda tutan anlayış,
• Sıfır (0) hata,
• Tam hizmet anlayışı,
• Sürekli gelişen bilgi birikimi ve deneyim,
• Yeni ve hızlı çözümler,
• En yeni teknolojiler,
• Referans değil müşteri memnuniyeti,
• Bilgi paylaşımı ve aktarımı,
• Takım ruhu ile çalışma.

Şehir içi Şehir dışı seyahat etmek istediğiniz yeri seçin konforlu ve güvenli yolculuğun tadını seçtiğiniz araçlarımızla çıkarın.

Belgelerimiz

Çalışma Prensiplerimiz

Müşteri memnuniyetini her zaman ön planda tutmaktayız.

Kurum içi ve dışındaki ilişkilerimizde, saygı ve güveni temel prensip olarak kabul etmekteyiz.

İdari kadromuz, hizmet alanları ile ilgili uzman kişilerden periyodik eğitimler almaktadır.

Sürücülerimizin trafik bilgisi, insan taşımacılığı ve sürücülükte ihtisas sahibi olmaları için 3 ayda bir eğitici seminerler düzenlemekteyiz.

Personel taşımacılığı hizmetini en ekonomik şartlarda vermekteyiz. Ekonomik şartları sağlarken kaliteden ödün vermemekteyiz.

Trafiğin yoğunluğundan dolayı, personelin trafikte en az zaman geçirmesini sağlamak amacıyla alternatif güzergah çalışması yapmaktayız.

Personel taşımacılığı konusundaki beklentilerinize, yaşamakta olduğunuz veya yaşabileceğiniz sorunlarınıza, alternatif çözüm ve öneriler sunmaktayız.

Çalıştığımız her firmaya bir Proje Yöneticisi tahsis etmekteyiz.

Çalıştığımız firmalarla her türlü bilgiyi yazılı olarak teyitleşmekteyiz.

Hizmet verdiğimiz firmaların mesai saati dışında da bize ulaşabilmesi için GSM telefonlarımızı 24 saat açık tutmaktayız.

Servis sırasında herhangi bir problemde, personel ve araç sürücüsü hiçbir şekilde muhatap olmayarak, İşveren Firma ve Taşıyıcı Firma yetkilileri karşılıklı görüşerek problemi çözmektedir.

İlkelerimiz

Müşteri odaklı çalışır, tespitlerimizi birlikte değerlendirir ve karar vermelerine yardımcı oluruz.

Hizmet verdiğimiz müşterilerimizde güvenilirlik ve memnuniyeti devam ettirebilmek için yenilikleri yakından takip ederiz.

Müşterilerimizin çıkarlarını ve memnuniyetini ön planda tutarken, tarafsızlığımızı koruruz.

Müşterilerimizin taleplerini önceden tespit etmek bizim işimizdir.

Müşterilerimizin isteklerine zamanında cevap verebilmek için daima yakın olmamız gerektiğini bilir duygu ve düşüncelerine saygı duyarız.

Müşterilerimizin şikayetlerine bahane değil, kalıcı çözümler üretir ve takip ederiz.

Tüm müşterilerimizin aynı kalitede hizmet alması gerektiğine inanırız.

Günümüzün rekabetçi ortamında iş ahlakına ve müşteri gizliliğine önem veririz.

Müşterilerimizi gülümsetmeyi, işimizin en büyük parçası görürüz.

Taşımacılık Sektörünün Öncüsüyüz

Firmamız TSE Standartlarına uygun hizmet vermektedir.
Firmamız ISO 9001 : 2000 Kalite Güvencesi ve Yönetimi Standartlarına göre çalışmaktadır.

Firmamızın servis araçları; Minibüs, Midibüsler 0-3 yaş, Otobüsler yeni model ve Avrupa Birliği normlarına uygundur. Bütün araçlar azami ölçüde konforludur. İç ve dış temizlikleri devamlı yapılmakta ve herhangi bir iş aksamasına meydan vermemek için periyodik bakımlarına özen gösterilmektedir.

Firmamızın bütün sürücüleri ilgili yasalara uygun, en az 3 yıllık ehliyet ve psiko-teknik ve auto-drom belgelerine sahip, kusurlu trafik kazası kayıtları olmayan, tek tip özel kıyafetli, kravatlı ve günlük tıraşlı yaka kartıyla hizmet vermektedir.

Firmamız sürücülerinin tamamı Auto - Drom eğitiminden geçmiştir. (Auto- Drom: “temel sürüş teknikleri” Yoğun trafikte olabilecek kazaları en aza indirmek amacı ile yağışlı, karlı, buzlu hava ve zemin şartlarını sun’i olarak oluşturarak, uzman kişiler tarafından sürücülerin eğitilmesidir.)

Firmamız sürücülerinin tamamı Psiko-Teknik Belgesi almıştır. (Psiko-Teknik: Sürücülerin güvenli araç kullanmalarını sağlayan zihinsel özelliklerinin -algılama, dikkat, hafıza, muhakeme v.b- psikomotor yetenek ve becerilerinin -tepki hızı, göz, el, ayak koordinasyonu v.b.- tutum davranış, alışkanlık ve kişisel özelliklerinin -risk alma, saldırganlık, sorumluluk, öz kontrol v.b.- ölçülmesini ve sürücülük açısından uygunluğu yeterliliği hakında bir sonuca varılmasıdır.)

Firmamızın tüm araçlarında Küresel Konumlandırma Sistemi (GPS) bulunmaktadır. İşveren Firma yetkilileri internet üzerinden aracın nerede olduğunu ve güzergah – km kontrolünü görebilir. Ayrıca bu sistemle servis araçlarının seyir esnasındaki hızı, firmaya giriş-çıkış saati, duraklama süresi, ani hareket ve manevra takibi, aracın konumu, trafik yoğunluğu ve personelin servis aracını kullanıp kullanmadıkları, opsiyonel olarak elektronik ortamda takip edilebilir. İstenildiği taktirde İstanbul il sınırları içerisinde güzergah bilgileri ile birlikte, detaylı olarak rapor halinde İşveren Firma’ ya sunulur.

Firmamızın bütün servis araçlarında, trafik, kasko, ihtiyari mali mesuliyet sigortası ve firmanız adına Ferdi Kaza Sigortası vardır.

Firmamızın bütün servis araçlarına S.O.S. tarafından hizmet verilir. S.O.S. anlaşmasıyla, sözleşme süresi boyunca tarafınıza hizmet verecektir. Personelleriniz servis aracına bindiği andan itibaren rahatsızlanması veya olası kaza halinde il sınırları içersinde tüm bölgelere ulaşım sağlanarak, acil doktor ve ambulans hizmetinden yararlanacak ve ilk müdahalede kullanılan ilaç ve tıbbı malzemeler S.O.S. tarafından sağlanacaktır. Ayrıca 24 saat tıbbı danışmanlık hizmetinden yararlanılabilecektir.)
Firmamızın servis araçlarının ve sürücülerinin; ruhsat fotokopileri, ehliyet fotokopileri, sağlık raporu ve sabıka kaydı, ikametgah ilmuhaberi, koltuk sigortası poliçe fotokopileri, psiko-teknik, auto-drom belgesi fotokopileri ve trafikle ilgili Tüm Evraklar iş başladıktan sonra, 10 gün içerisinde İşveren Firmaya sunulur.

Firmamız, çalıştığı firmalarda 4 ayda bir Personel Memnuniyet Anketi yapmaktadır. Servis aracı veya sürücüsü ile ilgili istek ve şikayetleri değerlendirip işveren firmayla bir araya gelerek gereken tedbirleri alır ve uygular.

Araçlarımız

Bizi tercih eden müşterilerimize teşekkür ederiz